April

Ja, tänk att det redan är april!
Här blir det inga april-skämt idag. Men tänk att tiden går så fort. Snart är det sommar och sol! Jag måste erkänna att jag är gode less på snön! men snart är den väck och jag kommer ha sjöutsikt på framsidan, japp det är helt sant! Snöhögen har nog aldrig varit så stor som den var i år, så Sjö är nog bara förnamnet. Jag hoppas att tjärlen inte är så tjock så att det fort rinner efter.

Igår var vi till Älvsbyn en sväng, john köpte en ny telefon (igen) då hans förra är nertrampad i nå sörja med lastbilen och jag hämtade min dator. Filip fick en ny film, Trassel. Den var faktiskt riktigt bra!
Han tycker bara om att se tecknat inte "människotv" =) sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback