Magen

Jag väntar och väntar på att det ska börja sparka hej vilt i magen. Men de jag kan känna är att det sprattlar och trycker. Hade jag inte sett bebisen hade jag varit lite orolig! Men jag har läst lite på nätet och lugnat mig en aning.

Enligt ultraljudet så sitter moderkakan på ytterväggen denna gång och det gör att rörelserna inte känns utåt i första taget. Många känner inga riktiga sparkar förrän efter v. 20 till och med v. 25 ! Med pojkarna har jag vid det här laget börjat känna sparkar men inte denna gång trotts att det är nr. 3 ;)

Idag är vi 18+0 alltså v. 19


Kommentarer
Anna säger:

Mys!

2012-04-28 | 07:31:39
Bloggadress: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback