Nivea Buzzador

Jag har fått chansen att testa NIVEA's Deo Pure and Sensitive genom Buzzador
Jag och är imponerad! Jag har alltid använt mig av Rexonas olika Deodoranter, och på senaste har jag varit besviken. Jag har velat ha en deodorant med parfym så när dessa damp ner i brevlådan så var jag skeptisk. Men till min förvåning så är den toppen! Den håller mig "svett och luktfri" och jag är hel nöjd! Denna kommer jag fortsätta att använda och vad jag hört av mina vänner som fått pröva att dom är lika nöjda.

"NIVEA Deo Pure & Sensitive roll-on som ger dig ett effektivt 48 timmars antiperspriant skydd utan att irritera huden. Pure & Sensitive är en antiperspirant från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel. Formulan är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja."


 
bild från www.buzzador.se


Kommentarer
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3 säger:

Fick ju en sån där av dig !! Kan säga att den höll mig verkligen luktfri.. Tråkigt att den inte luktar nått .. Men den höll då undan dålig lukt å de är ju de viktigaste :)

2012-04-22 | 00:43:51
Bloggadress: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback