Ny BF

Då har jag samtalat med min bm och hon kikade på dokumenten från ultraljudet. Jag blev flyttad 15 dagar till den 27 september, och måste ha blivit gravid mellan den 29-31 december. Då jag aldrig hunnit ha någon mens mellan uttaget av spiral och graviditetens start så är det svårt att räkna. Men jag har varit bra på att anteckna ;) så beroende på ägglossningen så är det 29 och ev 2 dagar fram som gäller. Men enligt ul skulle barnet blivit till början på januari, ej möjligt men jag kommer räkna efter ultraljudet och så kommer liten när h*n är färdig. Så vi kommer byta vecka på fredagar.

Alla graviditeter är olika men jag har fått mina barn ganska nära BF-dagen. Filip gick jag över 4 dagar med och Hugo kom enligt UL 1 vecka för tidigt och enligt våra beräkningar 1 dag över tiden. Så då får vi se vilka beräkningar den här lilla kommer följa.


Kommentarer
♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥ säger:

SV: Åhh va bra tips :)

Vet du om hemsidans namn ? :P

Du är typ 14 dagar längre gången en mig ju :)

Grattis

kram

2012-04-25 | 10:09:28
Bloggadress: http://treblirfem.blogg.se/
Cicci säger:

Hoppas du slipper gå över 9dagar iallafall de var SKIT! :-)

2012-04-25 | 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback