Ny dvd

Idag har jag köpt en ny dvd till vardagsrummet och den gamla ska upp på övervåningen så vi kan slå igång en film där och inte behöva se tecknat "hela" tiden nere.

Men instruktionen var på allt annat än svenska och engelska. Stubinen min var inte lång! Köpte ett helt paket med dvd och högtalare. Men så dök pappa och Sofia upp och fixade skiten precis innan jag skulle slänga ut de i sjön här utanför ! John sa att han inte ens ville prova för då skulle han stappa fast en kniv i subwoffern. Så tacksamt med hjälp! Och Då var det bara biten att lära John alla olika dosor och knappar som är kvar. Det är jag som är den tekniska i vårat hus om jag säger så.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback