Påsken är över.

Japp då var Påsken över! äntligen =) fast vi hade 2 fina utedagar med barnen och barnen hade några till hos farmorn och farfarn. Idag har vi varit upp till Storforsen och kikat. Hugo var mäkta imponerad! Och sen var vi hemma, Jag låg i en solstol på gården och mådde prima medan barnen lekte.

På eftermiddagen var vi till mor och far som varit i Kåbban hela långa helgen, har inte sett dom på en hel vecka. Så de var på tiden att dom kom hem. Längtade upp dit till husvagnslivet och de som hör till, men det känns som Kåbban tiden är förbi för min del. Visst är det mysigt att bo i husvagn och må gott men efter att ha jobbat 4 säsoner på restaurangen så känns det som att det bara är ett jobb. Vi har inte varit där så väldans mycke de senaste åren. Och skidor har jag då inte åkt sedan början på år 2007. Skulle vi ha husvagn skulle jag mycket hellre stå i Kronogård, en smaksak kanske? men först ska de inhandlas en skoter. Försöker deala med John, han köper skotern och jag pulkan. Jag vill ju ändå inte köra skoter ;)

Men hursomhelst har mamma och pappa har haft det superbra där under påsken med sina vänner och familjen trotts att vi inte varit där! =) så visst hade man kanske velat vara där ändå, man kan ju missa något roligt!

Kommentarer
Jennie och Norah säger:

Ja tänka sig! =)

Hur man än gör så finns det ju inget rätt eller fel, det är ju hur man känner för stunden. Jag tvivlar på att vi kommer att klara oss själva en hel dag utan att ringa hit någon =) Men målet är att låta Norah lära känna lillebror i lugn och ro den första dagen. Sen är ju allt beroende på hur man mår och hur pigg man är.

2012-04-10 | 10:47:51
Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback