Valborg

Har jobbat frukost varannan dag och 12 timmars-pass varannan. Så här är det inte mycket skrivet! Idag är det valborg och lillebror fyller år. Honom får jag gratta antingen ikväll om han tar sig upp till Storforsen med sin cykel eller så imorgon då jag har frukostpass.

Hoppas på många glada och törstiga människor ikväll som vill komma upp till oss. Tror även att min älskade sambo ska premiärcykla! Kul =) Bäst att göra lite nytta innan jag börjar jobba.

På kvällarna när jag kommit hem och alla ligger och sover brukar jag lägga mig i soffan och vila en stund och då är lilla rackaren i magen vaken. Har vaggats på bra under alla timmarna som mamman sprungit omkring. De känns lite obehagligt eftersom det sparkar mest bak mot ryggen och ner mot blåsan, men ändå mys eftersom det rör på sig =)

Och en fråga till er mamas, hur har ni haft moderkakan fäst då ni väntar/väntade barn? När kände ni de första sparkarna?

Ha en härlig valborg folket!

Hittade ett helt album med bilder från Valborg 2006, 18 år gammal!
Vem hade kunnat tro att jag 6 år senare skulle ruva på barn nummer 3?



Kommentarer
Anneli säger:

Lillys sparkar kändes kockrent i vecka 17, men Villes tog längre, jag har inte ens memorerat när det var,men det tog längre tid och dem kändes med diffusa..

2012-05-02 | 08:15:16
Bloggadress: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback