Hormonmonstret

Vakande imorse och de kändes som att de skulle bli en bra dag. Solen sken och pojkarna var på bra humör. Jag började städa köksskåparna. Ett evighetsjobb känns det som. Slängde omaka burkar och annat skräp i en låda. John påpekar de där med sortering, plast skräp och glas. Jag blir irriterad. Allt är brännbart! Hormonerna rusar till toppen och de ryker ut mina öron. Inte ids jag ha flera olika soppåsar att slänga saker i! Sa jag. Filip vill se sina nya filmer hela dagen. Jag säger att han ska UT och leka i finvädret. Gnäll gnäll som en osmord dörr. Han tar på sig sina nya träskor och vrickar foten. Gråt!!

Då satte pappan barnen i bilen och drog till den fantastiska sopstationen för att sortera allt skräp. En kaffekopp på de här och så börjar vi om den här dagen tror jag! För visst ska de bli en fin lördag med familjen. Mina hormoner har återgått till normalnivå. Jag behöver nog också komma ut ur huset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback