Ikea

Jag har världens bästa svärföräldrar! Idag har båda följt mig på Ikea för att jag skulle få köpa skåparna till tvättstugan. Dom har skjutsat och burit saker. Vilka stjärnor! Jag jobbade på förmiddagen till halv 11 sen åkte vi direkt jag slutade och de har gått så bra för oss. Men mycke folk var de så man var lagom mör när vi lämnade Happis. Jag somnade bums i bilen och vaknade upp i Luleå. Så de gick fort hem om man säger så. Gubben har jobbat och pojkarna har fått mysa hos mommo. nu väntar sängen och imorgon jobb!


Kommentarer
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3 säger:

Men shit viLka svärisar :) va Rädd om dom :)

2012-08-02 | 23:07:19
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback