Mvc

En sväng på byn på mvc. Var där igår också och då såg alla prover toppen ut och bebisen låg snett som en banan. Men inatt från 04 på morgonen har liten möblerat om i magen så jag fått ont och mått illa. De har värkt och ilat så jag nästan blivit rädd att något varit på G. Orkade inte fara på jobbet så jag har legat hemma och vilat. När jag pratade med BM så tyckte hon att jag skulle komma ner så hon skulle få känna efter på magen. Jajjomän, ommöblerat var de för nu ligger huvudet neråt i start-gropen. Inte redo att komma ut men det förklarar ju min morgon!

Hon påminde mig även om att det faktiskt är mitt tredje barn så lite kraftigare förvärkar är vanligt. Shit! Jag ska ju faktiskt föda barn snart..


Kommentarer
Anna B säger:

Du ska ju faktiskt det! Tur du gillar att föda barn! :-)

2012-08-09 | 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback