redan helg?!

Denna vecka har susat fram! har mycke att dela med mig av men kan inte riktigt komma på allt =)
Pojkarna har varit på Dagis, Hugo har varit hos tandläkaren, lunchat på ekbergs, kyrkan, Mys på stan med Hanna, mys med Sarah och Knuten. Go-middag hos familjen Nilsson, Frukost hos mami, Besök av Cicci och Oliver, besök på kvällarn, Somnat på soffan, städ och bak.
Ja när man skriver upp allt såhär, då förstår man varför datorn inte varit prioriterad! haha =)
 
Jag känner mig jättegravid! de senaste dagarna har det känts som att bebis försökt gräva sig ut. Jag har legat utslagen i soffan och sett då den bökat på och när den somnat har jag gjort dessamma. Skönt att vi snart är i mål! BB-väskan är färdigpackad och Kameran laddad och tömd, Vilket gjorde att en hel del bilder kommer att komma upp här men de var en annan femma. I mellanåt känner jag mig taggad och vill bara föda barn, men lika snabbt ändras det och jag känner mig nervös inför vad som komma skall. Men de ordnar sig säkert! Hoppas att jag får träffa min fellow preggo där på BB också. Skulle man verkligen få önska så hade de varit fint om barnen får varsin födelsedag så fem i 12 och fem över 12 hade varit ypperligt? eller vad säger du Hanna??
 
Japp då var det helg igen och imorgon ska jag färga mina ögonbryn. + göra lite ärenden på byn. Kanske åker vi mot stan, låter lite så när gubben surrar. Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback