Uppretad.

En gravid kvinna ska man inte reta upp! Idag fick jag en räkning från Net1. Har varit Supernöjd med vårat internet och när dom ringde och ville att jag skulle förlänga mitt abonnemang så gjorde jag det. Ett nyare modem lovades och de var bra! (Hugo har slitit lös antennerna på det gamla som är lagat provisoriskt) Det skulle bli 15 kr dyrare i månaden och de tyckte jag var helt ok.

Sen att de gamla modemet skulle börja kosta 39:-/ dag att använda glömde försäljaren att nämna. Samt att det var en avgift på 695:- då man förlängde. Har ännu inte packat upp de nya modemet då det helt enkelt inte blivit av. Kan hända att jag glömt bort den nya kartongen i allt jobb och fix som varit.

Så i brevlådan dimper det ner en räkning på drygt 1500:- ! Och mina hormoner rusade till toppen.. Satt i telefonkö ca. 30 minuter och tillslut svarade en man (vars namn jag inte hann registrera i alla ilska). Stackarn på andra sidan tråden var hjälpsam och ville att jag skulle bli nöjd. Barnen var osams i samma veva. Kan hända att jag råkade skrika TYST och sluta bråka!! I luren fast till barnen så försäljaren blev förskräckt. Men jag berättade även för honom att jag var rent ut sagt arg, då inte all information var berättad och att jag fått den där räkningen. Han kunde minsann behålla de där nya modemet och avsluta mitt
Abonnemang hos dom!. Men denne man hjälpte mig i alla fall, tog bort avgifterna och 39:-/ dag grejen för de senaste 2 månaderna. Så kvar blev 234:- att betala. Det nya modemet är uppackat och de gamla ska få se botten på gröna tunnan ikväll. Net1 får stanna kvar iallafall i de här hushållet ;)


Kommentarer
Anneli säger:

haha, det är väl ingen situation att skratta åt, men lite komiskt lät det =)

2012-08-21 | 08:38:06
Bloggadress: http://loveisretard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback