Filosoferar

Lillan har somnat och jag skulle göra en tidig kväll! Jo, visst här ligger jag istället och förundras över livets överraskningar. Bland annat, Vem gömmer sig i Tina, Erika och Sofias fina magar? Oo så spännande! Jag kikar även på dukningar, sånger och ringar, har förövningar beställt ring nu! Har varit och kikat på ringar lite här och var. I Piteå på Sivs ur och guld var personalen supergulliga och de tycker jag är så viktigt vad än man ska köpa! Hittade inte någon som riktigt föll mig i smaken, man har ju en vision hur den ska se ut, men nu äntligen är den beställd. Vitt och rött guld, och ganska många stenar blev de på den eller diamanter heter de ju 😉 ni får väl en bild då dagen är kommen!

Vilket fantastiskt år detta har varit och är. Mycke har hänt och jag känner mig så lycklig! Pojkarnas utveckling, graviditet, Elise, frieri, roligt fast jobb, många bebisar bland vännerna har kommit och väntas. Fina vänner och familjen ❤ kärlek är allt jag känner! Och då har vi kvar julen och nyår.

Inte ens bilen eller en trasig frysbox kan få mig på andra tankar just nu! Hihi
Imorgon ska vi äta golunch hos fina mamma. Vi ska först på luciatåg på morgon och sedan lunch och pyssel i Sörstrand. De är så juligt och fint där nu, vet inget ställe där de är så juligt och mysigt som där. Snacka om mys att få fara dit och dricka glögg bland alla ljus och tomtar. Jag längtar till imorgon😋


Kommentarer
Carina säger:

Jag sitter och ler när jag läser om er och din familj. Så kul allt låter. Lycka till önskar jag dej.Kram.

2012-12-13 | 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback