Haha och presenter

Jag måste skratta åt mig själv. Förra inlägget är precis som de jag pratar. Jag hoppar och byter samtalsämne hela tiden! Typiskt😉 jaja, jag förstår mig själv iallafall.

Vad jag skulle skriva är om de här med presenter till dop och bröllop. Har fått förfrågan om vad vi önskar oss. Så svårt! Men..
Till Elise så kan jag ju säga vad som helst och att om någon vill köpa henne kläder så önskar hon sig kläder från str. 74 ! Hon börjar fylla kvoten av 62/68 😊 eller en slant till hennes sparkonto. Om man vill bidra med något till oss så önskar vi oss en slant. När man bott tillsammans i 8 år så har man ju de mesta man kan behöva 😉 eller presentkort dock inte resecheckar. Men mest utav allt önskar vi att våra gäster vi bjudit kommer! ❤ Då vet ni.

Ha en bra dag 😃


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥ säger:

Men så bra :) Tänkte nog köpa mig ett par pyjamaser sen.. efter jul ;P Får se vad tomten kommer med först. Man har ju köpt på sig en hel del kläder redan ;) Liite svårt att låta bli.

2012-12-20 | 14:27:02
Bloggadress: http://idamli.blogg.se
anette säger:

De e fullt normalt som småbarnsförälder. Man e inte van att få prata i hela meningar :-)

2012-12-20 | 18:45:17
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback