Julfirande 🎄

I år skulle vi ha varit hos mamma och pappa på julafton men eftersom dom har lillvalpen så går det inte riktigt. Eller nog går det alltid men en 4-veckors valp och 25-30 personer kan ju bli lite rörigt för lillen, så vi är inte där!

Det blir nämligen så att vi ska upp och dansa kring granen på Storforsen Hotell istället, då mamma ska jobba en sväng på eftermiddagen. Julbordet äter vi också där. Så lindrigt, ingen som behöver ställa till ned någon mat osv. Sen då vi är mätta i magarna åker vi hem till oss dit tomten kommer och alla klapparna öppnas. Hade någon sagt till mig att vi inte skulle vara hemma på julafton iår redan förra året hade jag inte gillat idéen. Jag har aldrig velat åka bort på semester eller bo på hotell eller något liknande juletid för att jag vill vara hemma på julen! Så känner jag personligen, hur andra gör de bryr jag mig inte om. Men man ska ju aldrig säga aldrig! Så i år blir en ny upplevelse, äta middag med stora tjocka släkten och en hel hop okända människor, kanske de är någon man känner på plats? Personalen i alla fall! ja, De blir nog bra 😃 får se hur vi gillar årets upplägg. Recenserar efter julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback