Klädpåsen

Har som sagt gjort en STOR rensning i klädkartongerna. En påse skulle levereras (då jag likaså hade ärenden) till Piteå och fick bo hos Carro några dagar som tillslut blev typ en månad! Bruden som ville ha dom hade så många ursäkter, hämtade dom aldrig och tillslut att jag la ut dom till försäljning igen. Men tur för Carro som fått tänka på mig varje dag och stund hon sett den där blåa ikeapåsen! Eller hur min vän?;)

Så nu har våran snälla kompis hämtat kläderna och jag har dom hemma igen inför vidare leverans ;) haha, beresta kläder minsann, kanske inte så miljövänligt men å andra sidan så kommer nog miljön bli glad iallafall då dom kommer glädja familjen som kommer använda dom igen, alltså återanvändning. Miljötänkande, ja någon gång ska jag väl börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback