Ny dag 😃

Ingen mer insjukning för någon annan i familjen, så skönt! Nu ska bara de där 48 timmarna passera för Hugos del så är vi på g igen! Igår kokade vi knäck för andra gången och för andra gången fastnade allihopa i formarna! Skit.. Är de för att jag kokade på laktosfri grädde? Den är ju ändå på 35%.. Eller har Ica gamla formar?

Ska ner till Älvsbyn imorgon och göra några ärenden! Så får jag väl provköpa formar där. Efter julmiddagen på hotellet så ska vi hem till oss och träffa tomten, fika och äta gotta. Första julen Jag inte önskar mig något speciellt faktiskt, Jag har allt jag önskar mig. Jag längtar bara till julmaten och att de ska bli februari! Men visst är de mycke man skulle kunna hitta på och köpa sig men i år har vi dragit ner på julklappsinköpen och vi har önskat att barnen får klappar istället för vi vuxna. Jag och John har bestämt att vi lägger slantarna på dop/bröllopskontot istället för presenter till varandra!😊 och de känns så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback