Nyårsafton

Blir en mycket lugn kväll. Egentligen skulle vi ha vart hemma med fina vänner. Men jag har varit så trött och haft högt tempo på sistone här hemma och i huvudet. Tror att jag har lågt blodvärde, ska kollas upp på torsdag. Tänkt mycke på vad som komma skall och allt annat för den delen. Så ikväll ska vi istället äta hos svärföräldrarna och sedan hem. Känns så skönt att bara vara och inte ha några "krav" alls, bara familjen. Precis vad jag och vi behövde. Idag har jag haft mycke energi, redan klockan 06:00 var de morgon för mig och lillan. Skönt att man börjar känna sig piggare.

Detta har varit ett händelserikt år! Bästa på hela året var ju att vi fick en liten prinsessa och familjen växte till fem. Nästa år kommer nog bli minst lika bra då vi börjar året med att bli familjen Pettersson. ❤

Gott nytt år mina vänner!!
Slänger in en bild på mig och Ozzy 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback