Shopping

Idag har jag varit och storhandlat, i Älvsbyn på Coop! Vi handlar nästan alltid hemma på Ica. Så de var faktiskt riktigt roligt att se en annan affär och jag fick så mycke för pengarna tyckte jag. Var dock inte ensam som shoppade mat. Var där rätt så tidigt men de spelade ändå ingen roll nu i juletiden! Jaja, efter 5 påsar mat och lite annat som inte rymdes i påsarna samt ett stycke litet barn som charmade alla med leenden så åkte jag hemåt glad ihågen 😃

Var även och hämtade en korgfåtölj jag köpt för 30kr på köp och sälj sidan. Tror den kommer bli cool, bara jag får klä om dynan till! Kan ta en bild så ni får se den imorgon. För nu slänger jag in handduken, god natt!

Bifogar en bild på våran fina flicka i sitt nya hårband! Hon har börjat odla plannlugg denna donna (och dubbelhaka) 😋


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Sötunge ❤

2012-12-21 | 22:31:55
Bloggadress: http://www.liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback