Snart semester och ledigt!

Sista dagen idag innan vår en veckas semester tillsammans som ska bli så skön!
VI ska bara mysa och fixa på här hemma och sen nästa helg åker vi till Piteå Havsbad, bor i stuga och äter god mat! Leker i lekparken, Nimbys och badar (inne eller ute). Å vad jag längtar!
 
Efter min semestervecka så jobbar jag bara 3 veckor till och så går jag på ledighet. I måndags kom pappret från Försäkringskassan där jag beviljats havandeskapspenning och 12 Augusti kommer jag jobba min sista dag. Känns lite vemodigt då jag trivs så bra med alla mina arbetskompisar men de börjar vara tungt att jobba långa pass så då hinner jag vila upp mig och faktiskt ställa in mig på att jag ska föda barn! Har inte hunnit reflektera över det ännu. Boa här hemma och fixa inför litens ankomst.
 
VI har många fina barn som ska se dagens ljus inom ca. 6 månader så roligt att vi är flera mammor som ska vara hemma samtidigt! Ja de här blir bra!
VI börjar semestern söndag med en heldag i Sävast =)
 
 

Kommentarer
Anneli säger:

Men grattis! Så skönt! Ja, jag å Sarah konstaterade, att 2012 är ett jävla bra år alltså! Vilken dag kan vi hälsa på ?

2012-07-14 | 10:37:21
Bloggadress: http://loveisretard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback