Våran bebis

Magen växer och snart är det semester för min del! Gubben och pojkarna är redan hemma och mår gott. 1 vecka kvar att jobba. Igår kom min lilla mormor och hjälpte mig vika ett par högar kläder och jag passade på att städa ur garderoben. Skönt att ha fått de gjort! När vi hämtade fram bebiskläder så hittade jag en kartong med "Sandras sommakläder" som också skulle rymmas i garderoben.
 
Efter min jobbardag så kommer svärmor och hjälper mig tapetsera sista i tvättstugan, allt går mycke fortare när man är 2 =)
Magen 28+3. Igår hade vi de så härligt i sommarvärmen. Magen är rund och god, har "bara" gått upp 2 kg än så länge. Har nog gått ner i mig själv istället! skönt =) hade några kilo för mycke redan vid start så de känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback