Blogg appen..

..Måste ju vara sämst! de har varit mitt enda val när det gäller uppdatering men de är ju sjukt irriterande när man skrivit ett helt inlägg och sen går det inte att publicera!

Vi lever camparlivet på gården hos mor och far fortfarande eftersom golvmattan som skulle läggas in i tisdags var skadad och firman var tvungen beställa en ny.. så golvläggning blir tidigast tisdag till veckan. Tvättstuga blev färdig i alla fall så nu ikväll har jag varit och målat runt fönstret där och imorgon blir det takmålning och ytterligare ett varv målat runt fönstret innan jag drar iväg på jobb =) sen kanske vi hinner tapetsera innan tisdag, får se efter helgen hur taggad man är.

Annars så har vi haft grillfest på dagis och jag har hunnit förbi och hälsa på både Anneli och Sarah, alldeles för långt mellan gångerna känns det som. Hos Sarah fick jag se filmen från deras bröllop och tro att jag bölade! Så fina =) ojojoj!

Midsommar imorgon! och jag ska jobba, hade varit fint att fira med familjen men å andra sidan så är inte midsommar så speciell för mig i alla fall. Förutom att man grillar och myser, de kan man ju göra andra dagar med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback