Hästar

Igår var i till min farbror och hälsade på, han och hästarna! Filip matade dom med gammalt hö och nytt gräs medan Hugo var rädd att hästen skulle äta på pappa och skrattade av rädsla över att hästen pussade pappans huvud. :)

Jag la även in en beställning på en lekstuga till nästa sommar. Han är duktig min farbror, har eget sågverk och drar hem timmer från sin egen skog. Han lät inte omöjlig men vi måste kompromissa om hur den ska se ut! :) Känner inte att jag skulle ha tid att pyssla på i någon stuga i sommar men nästa sommar är jag ledig med mina barn och då ska vi leka i en stuga! Ska lägga ut lite inspirationsbilder sen :) men nu ser jag finalen på bigbrother!


Kommentarer
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3 säger:

Åh va kul att vara å träffa hästar :)

2012-06-04 | 00:15:57
Bloggadress: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback