Lilla vännen =)

Idag har vi pysslat på hemma! gubben har rensat rent i tvättstugan och nu återstår golveliminering i kök, hall och vardagsrum som startas på lördag! Han är så duktig min älskling! Imorgon är det en stor dag, min lilla prins fyller 2 år och vi har klämt in ett barnkalas dagen till ära! Jag tycker att det är så mysigt med barnkalas och alla fina vänner som kommer förbi.
Vi blir några stycken i alla fall, många hade andra måsten och fredag kanske inte är den bästa kalasdagen men det var enda dagen vi skulle hinna med det! Roligt blir det iallafall när vi sen fått färdigt golvet och kan njuta av sommaren! =) Nu bor vi i Sörstrand tills golvet är klart! Mysigt är det tycker mormorn och morfarn och vi.
Just i denna stund för 2 år sedan började Hugo sin väg ut till stora världen;)
Älskade unge!

Kommentarer
Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3 säger:

Vi kommer :) jag å familjen :)

2012-06-14 | 23:37:30
Bloggadress: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback