Planering

Igår när svärisarna var till stan beställde vi Hugos födelsedagspresent med dom. Då slapp vi iväg! Kommer bli tight schema till veckan då gubben jobbar eftermiddag och jag jobbar dagtid. Hugos kalas måste vi ha fredag eftermiddag eftersom helgen kommer vi ägna åt att flytta ut möblerna och riva ut golvmattan på nedrevåningen. Måndag den 18 ska allt vara redo för golvläggning. SKa bli skönt när det väl är gjort för just nu ligger det som ett moln och skymmer ovanför huvudet.

När pojkarna somnat på kvällarna ska jag måla runt fönstret i tvättstugan och även taket där, riva de gamla tapeterna och fixa! Så förhoppningsvis är det gjort klart innan midsommar =)

Tråkiga vädret är tillbaka och vi är inne och sega, skulle verkligen behöva baka då frysen ekar tomt och kalaset stundar. På Hugos kalas ska vi vara ute och mysa om vädret tillåter. EN skön sommardag den 15/6 beställer jag här och nu!


Kommentarer
Anonym säger:

Åh så härligt med nytt golv. är de matta som ska in eftersom ni river den gamla? Om de va klickgolv ni skulle in med antar ja att ni skulle lagt de på den befintliga mattan.

Å ny tvättstuga avundas jag dig verkligen, längtar tills den dagen kommer för min del :-)

Kakor kan du väl hämta i annelies frys,om de finns kvar efter dopet :-)

2012-06-10 | 20:48:19
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Hanna säger:

Det är gormigt nu, men tänk så skönt när det är färdigt! Håll ut! Sen kan ni njuta hela sommaren :)



Du tror på småbröder?! Vi får se, det ska onekligen bli spännande ;) KRAM!

2012-06-11 | 08:26:39
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback