Rädda katten!

Men så roligt med alla kommentarer jag fått av er! Många för att vara jag :) liten gör frivolter av lycka i magen och jag måste nog slå igång datorn och skriva en stund..

Nu på morgonen kom Hugo och sa: jag vaken nu! Han har blivit så himla duktig på att prata gullet :) och så har hundarna skällt hela morgonen.. En ekorre eller kanske nå fåglar tänkte jag och tror ni jag blev förvånad då jag rullade upp rullgardinen och såg grannen stå nedanför trädet bakom hundburet och deras jamande kisse högt upp i trädet!

Jag och Hugo skyndade oss ut för att ta ut hundarna ur buret så katten kanske skulle våga sig ner. Så här har pågått räddningsattraktion utanför fönstret. "kisse-ponken" som han så fint kallas, kom ner från trädet! Kanske ni ser något vitt och brunt som är i grenen?

Vi fick såga av kvisten så att katten hoppade till den nedanför och så kunde svärmor fånga in den. Jag och grannpojken stod redo att fånga den i med en filt om det skulle behövas. Sp nu är han hemma igen!


Kommentarer
Anonym säger:

fin blogg verkligen ❤

2012-06-04 | 16:04:09
Bloggadress: http://paulineart.blogg.se/
GABYSWEDEN - SWΔG säger:

shit vad häftig blogg du har!

allt bra annars? :)

2012-06-04 | 17:29:40
Bloggadress: http://gabysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback