Dagisfritt

Nu denna vecka har det gått/ går det magsjuka på dagis, så när jag hämtade grabbarna på dagis i måndags så hade första barnet åkt dit! Igår hade john ledig dag och pojkarna var därmed hemma.
Men nu blir det detta pusslande.
Idag åker vi ner till farmorn och är där tills hon åker på jobbet. Sen far vi till mamma och myser. Torsdag har mamma ledigt och då far vi tid. sen får vi se! skönt när pappan i huset jobbar förmiddag och är hemma på kvällen, Lovely! Imorgon åker jag till sjukgymnasten för ett utlåtande och träningsprogram. Undra om min huvudvärk och axel hänger ihop??

Dagens: 
Jag: Klä på dig filip så du inte blir kall!
Filip: åh nej, har pappa glömt bort pelletsen?
Jag: Nej men det är inte lika varmt ute idag som igår.
Hugo: pellel, pellel
Filip: kan du också säga pellets Hugo?
Hugo: ja, pellel. 
Filip: Hurra mamma! hugo kan säga pellets.

Det hurrar vi för, nya ord i förrådet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback