Helg

Våran städar-helg har gått enligt planerna, men vi har en del kvar ändå! Lördag städade jag garderoberna och pysslade på i utrymmen man annars inte städar så ofta. Huset luktade gott och på kvällen kom Linda och Tomas på middag och en massa surr. Jag fick känna deras lillbebis sparka i magen! Mysigt. :)

Söndag åkte jag iväg för att jobba en sväng på morgonen och sen hem, cyklade med Filip till farmorn och farfarn. Han var så duktig! Hade dock ett snöre mellan mig och hans cykel om han inte skulle kunna stanna nerför våran långa backe. när jag var påväg hel cyklade jag uppför hela backen i ett svep. Inte för att jag har bra kondition utan för att jag är så otroligt envis. Väl uppe höll jag på dö men jag fixade det!

Garaget och förrådsdelen till huset är rensade och vi har gott om plats för bilarna i garaget och barnvagnarna i förrådet vid huset. Skönt att inte behöva ta in dom i huset utan att dom står bra och under tak i förrådet och lättillgängliga! Om 2 helger hämtar mor och far sina sista grejer i boderna så vi får packa undan alla vintersaker och fixa i ordning på altan. Julgranen har vi nu äntligen packat undan, de tog bara sisådär 5 månader.

Nu åker jag på whisky-utbildning i Piteå :) lagomt kul när man är gravid men de kommer bli intressant, de är bra med utbildningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback