Helgen

Min helg har bestått av jobb, jag kommer att försöka jobba allt jag bara får nu och frammåt för man vet aldrig hur man kommer att må under sommaren fastän jag är pigg idag. Jag har ju nämligen aldrig varit gravid en hel sommar. Filip är född i januari, kalla vintern. Hugo i början av sommaren och nu denna gång på Hösten. Bra spridning om man bortser från skostorlekar och säsongsbetonade kläder.

VI har i helgen öppnat upp Kaffestugan, jag och mina ungdomar. Sen i sommar kommar jag vara där minst 1 ggr /veckan för att hjälpa dom. Efter en dag där så styrde vi kosan mot hotellet och sommarens första bröllop! Så härliga färger, bruden var underbart vacker i sin egendeignade klänning. Jag vill också gifta mig! John kommer få det kämpigt i sommar då jag kommer få jobba på flera bröllop! Vilken fantastisk och underbar dag det kommer vara den dagen, Jag vet nästan precis hur jag vill ha det, med färger, dukning, vigsel och gäster. Minsta gästen var så söt som socker, jag hade nästan tänkt ta hem henne! Vilken liten bakelse =) Och naturligtvis började man längta ännu mer efter vårat lilla busfrö!

Igårkväll hämtade jag hem lillan från bussen. Hon hade så mycket att berätta och visa så vi kom oss inte i säng förrän 00.00 och till pojkarnas stora förtjusning fick de väcka henne imorse och presenter hade hon med sig från turkiet åt dom. Hon ska vara här inatt med då mor och far är i Tyskland och mår gott! Då får vi rå om henne =)

Nu iväg ner på byn för present inköp och MVC-besök!


Kommentarer
Anette säger:

Ja jag trodde ja hade de bra planerat som fått mina 21 augusti å 9 september men de e inte många plagg lillebror kunnat ärva då han är en klabb å storebror är smal som en sticka :)

Inte ens skor funkade då Oliver har tjocka vader så de krävdes 1-2 storlekar större skor för att skaften inte skulle va för smala.

Ses vi på dop i helgen förresten?

2012-05-21 | 21:23:52
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback