Igår och 1 maj

Vilken dag! Helt toppen :) roligt på jobbet med fart och fläkt! Fick ihop nästan 14 timmar och jag var inte ens trött, men nu är jag det. :) ungefär lika trött som pappa Pettersson varit hela dagen. Filip tyckte att pappan varit duktig som cyklat ända till mammas jobb och förstod att han var trött i benen ;) sötnöt! Barnen sov som sagt hos mormor och morfar. Jag tyckte de var dags för pappan med en utekväll, det var över ett år sedan sist. Annars är de bara jag som är och ränner omkring.

Hursomhelst var det drag på hotellet och mycket folk senare på kvällen, och kul att stå i baren med mina fina tjejer. Vi sålde grymt bra!

Idag klev jag upp tidigt och hade frulle på jobbet, sen hem då jag var klar för att hämta mina barn. Vi åkte på en hälsa-på-tur till lilla Isa med familj och sedan på kalas hos Sofia som fyllde tre idag.

Nu sover alla mina grabbar och jag sitter i soffan och gråter till Humorgalan, hormonrusningar som de så fint heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback