Marodören

Igår hade jag min lediga dag. Jag och Filip var en sväng och hälsade på Amanda och lilla Alma. Vi har försökt pricka in en dejt sedan februari då lilla alma föddes men det har alltid varit det ena och de fjärde. Denna gång var pappan i vårat hus hemma så Hugo fick stanna då vi inte vet om han blivit smittad av vattkoppor. SKulle ju vara onödigt att smitta det vidare till en liten bebis! Lunch och lek och surr! Det var ju inte igår.

Väl hemma gjorde vi pizza tillsammans och sedan åkte vi till Sarah, Johan och Vilja. De är nog bara jag som varit dit och sett hur fint dom har det i sitt hus =) Innan vi åkte hemifrån så gick strömmen och den var fortfarande borta när vi kom hem. Närmare 21 ringde min morbror och berättade att det var han som var marodören. Jag hade sett framemot en skön tv-kväll men vi la oss tidigt istället och jag var så utvilad imorse när jag vaknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback