Morsdag

Det börjar likna något sådant! har från och till problem med blogg.se appen i mobilen och då blir jag så less.. men men

I helgen (i min räkning) har vi haft de skönt. jag har varit ledig i 3 dagar. torsdag - lördag. Vi har skurat upp altan och bron. Studsmattan är på plats med nätet runt. Nu blåser det nästan orkanvindar ute. Kanske studsmattan tar vind!? Ett besök i sävast har vi hunnit med och njutit av det finfina vädret. Häcken är kapad och jag har lunkat fram på vårruset. SÅ ROLIGT! vi åkte ett gäng från jobbet och så blev det middag efteråt. vi har gått in i vecka 23 och idag är det precis 4 månader till BF. Ett dop har hunnits med för fina Vilgot. Och jag har hejjat fram Loreen (utan gotta) och jag hade en riktig gravidhormondepp-eftermiddag efter dopet som jag så härligt sov bort i 3 timmar och vaknade lagomt till slagern.

Jobb idag Morsdag till ära, jag fick bli firad igår av mina underbara karlar, min fjärde morsdag =) En bukett med 5 STORA rosor och nå grönt till. Eftersom jag är kvinna så överanalyserar jag och de fem rosorna står förmodligen för våran blivande familj. TÄnk att vi blir 5, kan inte förstå det än riktigt fastän det nu känns riktigt att det sparkar i magen. John Kände liten för första gången i v. 21+något ;) och känner nu varje dag små kickar.

Efter jobbet åt vi middag hos min mommo. potatisgratäng och porterstek & glass med hjortron till efterrätt.
Nu soffhäng med gubben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback