Sova

Nyduschad och trött, nu ska jag sova. Kroppen är nu van att hålla igång i flera timmar och det går bra. Inga krämpor i rygg/fogar ännu, peppar peppar. :)

Ikväll har det dock varit jättelugnt.. Men jag har städat, inventerat och pysslat på så tiden har gått i alla fall. Tänkte gå hem tidigare men då kom de gäster och skulle äta middag... Klockan 21.10, Typiskt! då ska man ju nästan sova ;)

Kan inte sova, när jag kikade in i grabbarnas rum så låg tiger nerbäddad, inga barn. Känns så konstigt! Dom sover hos farmor och farfar eftersom jag jobbat sent och gubben jobbar eftermiddag/natt. När var jag helt själv i vårat hus sist!? Typ aldrig.. Men jag är ju inte helt själv :) sov gott, kurs imorgon ja..


Kommentarer
Hanna säger:

Jisses vad konstigt att vara hemma själv, tur du hade sällskap av smulan :) Jag tycker att de kan komma samtidigt ;)

2012-05-07 | 21:10:57
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback