Kärlek

Idag åkte vi ner till Älvsbyn, lekte på kyrkan och hälsade på Lina, Wilma och Wiola. Där fick vi lunch och fika. Så trevligt! Och fin present till lillan fick vi också :) tack för idag!

När vi kom hem så kom Daniela och Kevin förbi. Kul att träffas när det är så sällan! Barne hade jättekul och tack för gosedjuret :)

Min Moster och kusin Hanna kikade förbi för att se på lillan och hade även med present. Grannen var också förbi med ett fint rosa ljus och ett gulligt kort. Tack kära ni!

Och så på kvällskvisten kom min Sarah på kvällsfikat, barnen fick presenter och jag fick surra av mig ytterligare! Ett bra avslut på dagen :)

Tack alla ni för en fantastisk dag! Vi är omgivna av kärlek, de gillar vi stort! ;)

Hann även pussa min älsklig i dörren när vi kom hem, innan han skulle fara på jobbet. Imorgon blir han långledig, 10 dagar! Och idag har vi varit tillsammans i 8 år. 8 underbara år där vi hunnit med en hel del. De firar vi med gomiddag imorgon!


Kommentarer
Sandra säger:

Haha! De låter som att jag inte vill träffa er Daniela men så är det inte! ;) kul att äntligen träffas, de är ju så långt mellan gångerna menade jag ju ;) kram!

2012-11-01 | 21:35:30
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Underbart att träffa er idag å hon e super fin eran lilla donna :)

2012-11-01 | 22:57:24
Bloggadress: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback