Puhu

Pustar ut i soffan med lite pepparkakskola. Sedan John åkte på jobbet har pojkarna lekt och grejat på. Skönt att som leker bra tillsammans. Lillan är snorig och jag tror att det trycker lite mot små öronen. Koksalt och bärselen har varit eftermiddagens melodi. Efter middagen har grabbarna speedat upp en nivå och lillan skrikit. Kanske lite magont också av snoret? Och trötta pojkar. Knäck i lurarna och jag fått tjata och tjata. Så tillslut fick jag nog och tomten ringde i telefonen. Som tända ljus gick pojkarna upp i sina sängar för att visa va duktiga dom är för tomten som tjuvkikar i fönstret ibland. Somnade direkt. Lillan somnar i min famn och fortsätter sova i vaggan och jag ska reda upp röran i mitt hus. Var ska jag börja är frågan?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback