Stolt!

Jag har världens bästa mamma. Min förebild. Vi tycker inte alltid lika men de är ju självklart! Vi har gått ganska lika väg i livet. Mamma hade också tre små vid samma ålder. så de kan bli ;)
Hon finns alltid där för mig/ oss i ur och skur. Ställer upp och kommer med goda råd. Får ofta höra att hon är så glad och positiv från omgivningen. En frisk fläkt. Vi har nära kontakt och hittar på mycke roligt tillsammans. Jag älskar dig!

Måste även berätta att Jag är så stolt över min fina mamma. Hon har kämpat och nu gått ner över 20kg i vikt. Snart ska jag ta tag i mina kilon också, snart.. ;)


Kommentarer
Hanna säger:

Det har du verkligen, en mamma att vara stolt över alltså! Underbara Lena! :)

2012-11-13 | 19:28:48
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Jag älskar också Lena ! :) världens underbaraste människa :)

2012-11-14 | 08:12:09
Bloggadress: http://liniz.blogg.se
Carina säger:

Nu vill jag oxå vara med för jag tycker jättemycke om Lena. Och det var längesen vi tog oss en kopp kaffe.Men snart kanske. Kram.

2012-11-15 | 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback