BM

En hel natts sömn! Välbehövligt.

Enligt BM så är de "riktiga" BF datumet 27/9 enligt både UL och mitt tillverkningsdatum ? . Har surrat med BM Linda nu på morgon. Hon räknade och kollade. Jobbigt men bara bita ihop. Dom datumen som jag fått tidigare av andra BM förstod hon inte hur de kunnat uppstå men men. Så idag ska jag alltså vara v.40+3. Alla dessa datum som varit och är gör mig förvirrad men hon är bra Linda så jag litar på henne! Inom 2 veckor så ska bebisen vara ute, och visst, har man väntat 9 månader så är ju 2 veckor ingenting. Måste bara intala mig det själv.

Jag försöker tänka att de finns dom som gått +20dagar. Men de är svårt att tänka så när man är i de. Den eviga väntan. Jobbigt som sjutton! Fastän de känns som att bebis huvud är halvt ute ibland så ska jag vara aktiv och försöka ta mig ut på promenad.. Stå och gå kanske tyngdlagen skyndar på lite? BM trodde inte att de skulle bli på tal om någon igångsättning då kroppen visat att den klarat det själv 2 gånger. Men samtidigt är alla graviditeter unika så man kan aldrig veta. Jag känner mig piggare och mer uppåt, kanske för att jag fått sova utan värkar?

Ny vecka, nya tag!


Kommentarer
Anna säger:

Håll ut! Nu är det närmare än någonsin tidigare. Varje minut som passerar gör att ni hamnar närmare målsnöret, bebisleverans och mys. Men jag förstår hopplösheten, jag gick elva dagar över tiden med Levi. Kämpa på!

2012-10-01 | 14:31:30
Bloggadress: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback