Försäkringar

Jag tycker att det är skönt att veta att man är försäkrad. Själv är ja nog dubbelförsäkrad, betalar på en egen samt att jag har kvar en barn/ungdomsförsäkring som mina föräldrar fortfarande står för. Båda pojkarna är försäkrade inom TryggHansa och likaså är bebis försäkrad, redan i magen. Tog en "gravidextra" försäkring som täcker graviditeten samt till bebisen är 6 månader sen får man fortsätta på en vanlig barnförsäkring. Dyrt med försäkringar men barnen är ju de bästa man har så jag tycker att de är värt varenda krona!

En snubbe ringde just från TryggHansa och frågade om vi var nöjda med de vi hade tecknat, surrade lite och så skrattade han till.
- Du måste tro att jag är gammal som gatan när jag säger detta, men försäkringen som din mor tecknade när du var bebis, tecknade hon med mig! Och alla våra barnförsäkringar har jag också tecknat med honom. Haha

De var ju en rolig parantes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback