Måndag

På förmiddagen åkte jag och Elise till distriktet i Vidsel för vikt och mätning. Så skönt att få göra det hemmavid! Hon är nu 52cm lång och vägde 3500gr nu två veckor gammal. Skönt att se att hon växer. Kan ändå inte förstå att Hugo var både tyngre och längre när jag födde honom. Jiises! Han vägde 3935gr och var 53cm lång.

Sen var vi till Älvsbyn en sväng och inhandlade lite presenter och köpte en klänning på Kleda som jag kikat på innan jag visste vad vi skulle få. Jag sa att får vi en flicka ska hon ha den här klänningen och så blev det. Så fin jeans-klänning i ballongmodell. Sista exemplaret! Köpte nå skrillor åt Filip som vill spela hockey. så i vinter får han testa om Skridskoåkning Är något för honom och så får hi väl se om de blir en hockey-spelare av honom. Vi åkte vidare mot Piteå för att hämta en ny dyna till soffan som som varit defekt och fick ett presentkort för den långa väntan på 5 månader. Så nästa gång vi åker till Piteå så ska jag kika om jag hittar något fint.

Nu är vi snart hemma och ska ha soffmys hela kvällen lång. Skönt att John har ledigdag idag! Mellan dom här snyggingarna sitter jag och trängs. Lutar mot att vi ska köpa en större bil, Halleluja! Är redan less på att trängas..


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Kanske ni säljer mecan till oss ? :)

2012-10-22 | 18:19:43
Bloggadress: http://liniz.blogg.se
Hanna säger:

Vilka goa små tröttisar du har! Och heja Elise som växer så det knakar! :)

Sv: Haha, precis, med lite hjälp från våra karlar så har vi fått det finaste som finns ;)

2012-10-23 | 13:32:12
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback