Mvc

Dagens besök resulterade i mer än godkända prover. Perfekt blodtryck, magen mätte 35cm och hjärtljuden på stadiga 144slag. Blodvädret ligger på 132 ! Utan att jag knaprat några järntabletter. Så det är högsta uppmätt under hela graviditeten. Har legat som lägst på 109 tror jag. Sen så ligger bebisen så långt ner att de förmodligen är svaret på mitt illamående de senaste dagarna. Bebis är fixerad (fortfarande) och BM bokade in Ny tid på måndag för eventuellt besök på spec.mödra och eventuell igångsättning i slutet på veckan. Hoppas att de går igång av sig själv så vi slipper sättas igång.

Jag och mor var på byn en sväng efter det. Förnya lottot, luncha och kikade lite på kläder. Hemma så tog jag och Filip oss en promenad ner till Anneli, skönt i duggregnet! Sen fick vi oss gofika där och nu blir de middag, chili con carne. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback