Ny vecka

Happ! Förra veckan susade förbi, främmande både nära och långväga besök som kom för att kika på våran nya familjemedlem. Ännu mera fina presenter fick lillan och även pojkarna. Fastän jag oftast uppdaterar via appen på telefon så har jag ändå inte skrivit något inlägg! Lillan blev tre veckor igår och har mycke vaken-tid om dagarna och sover oftast gott på nätterna. Äter en gång och somnar om. Så jag känner mig utvilad! Hon är duktig på att äta och först nu har hon börjat ha storlek 56. Hon växer våran skatt!

I veckan har vi höstlov. Och vi har en del inplanerat! Idag kyrkan sen väntar vi mycke besök i veckan. Och det gillar vi! Nu har vi tatueringsstudio jag och pojkarna. Gnuggisar är ju kul!


Kommentarer
Amanda säger:

Jo jag har verkligen haft tur som hamnat i en så pass bra klass, där gemenskapen fanns genom alla tre år! Videon ska sparas!! Viktiga minnen att ha med sig:)

2012-10-29 | 15:56:46
Bloggadress: http://Mandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback