Så de kan bli

Nu myser vi i soffan. Pappan halkar omkring i Västerbotten. Körde ikväll hem från Sörstrand och de var halkigt med vanlig bil. Hur ska de vara med en lastbil då?

Filip sover hos mormor och morfar. Han var så söt och frågade om han skulle få sova i Sofias bäddsoffa. Passar ju bra när vi är lediga :) Hugo somnade på vägen hem och sover fortfarande! Lillan likaså!

Tänk att för ett år sedan skulle jag ha skrattat åt den människan som sa att jag ett år senare skulle ha en liten dotter i min famn. Livet tar nya vägar och allt sker av en mening. 2012 har verkligen levererat det ena och de tredje. Jag är trebarnsmamma och njuter av livet, undra vad man gör om ett år? Ingen nyfödd har vi då iallafall de kan jag garantera! :)


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

På denna bild är hon ju lik Hugo :) sötisen

2012-10-30 | 22:51:12
Bloggadress: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback