Badas

Barnen är på fsk. Idag ska dom större barnen få åka till Älvsbyn och bada. Jätteroligt och spännande! Morgonen har varit helt underbar. Inte de minsta lilla trotts eller osämja ;) Sofia har sovit hos oss inatt och Filip ville sova med henne i gästsängen. Mys!
Till frukosten hade vi tänt ljus och åt en riktigt brakfrukost. Så nu ligger jag i soffan och vilar. Kanske jag också tar mig ett bad?

Natten har varit bra. Gubben kom hem helskinnad denna dag med. Ibland slår det mig, Kan tycka att det är lite obehagligt att ha han ute på vägarna emellanåt. Slippriga och dåliga skogsvägar och mitt i natten som i veckan. För att inte tala om att han denna vecka kör mot Sorsele och Malå. Dagskiftet kör hemmikring mot Piteå. Typiskt. Men de löser sig nog! Och tänk bara nu när vintern står på tur. Då är de inte kul att köra på halkiga och dåliga skogsvägar med 60ton tung lastbil. Tur dom är duktiga våra chaufförer! De är ju tydligen "livet" att få sitta i en lastbilshytt 80mil/dag ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback