Bättre nu!

Jag har känt mig som en riktig-surpuppa hela dagen! till ingen nytta egentligen, bebisen kommer när den är färdig men jag VILL vill VILL så gärna ha den lilla skatten i min famn. Gubben åkte iväg och jobbade, skönt för honom och slippa vara hemma med ett åskmoln., Svärmor kom upp och hälsade på, pojkarna ville och fick följa henne hem en stund.
 
Så då passade jag på att ta mig ett lugnande bad och köpte sen pizza till middag och åkte förbi svärmor och bjöd på middag. Precis vad jag behövde! En lugn stund för mig själv i min ensamhet. Så skönt! Har mediterat lite så nu är jag mer harmonisk och tillmötesgående för min omgivning :) Så nu sover grabbarna och jag äter lite kvällsfika, The och skorpor.
 
Idag på MVC besöket så slog hjärtat 140slag/minuten. Hugo skrattade och kikade på BM som sa att de låter som mamma har ett tåg i magen. Nej Nej sa Hugo. Som en Vovve! och visst låter det som en vovve de små hjärtljuden. John följde för första gången och hörde de vackra slagen. Han har varit med en gång men då var det så tidigt att det inte hördes så äntligen passade det att han följde med! Lite svårt att få ihop "rätt" tider då han sitter i lastbilen under dagtid och inte passerar älvsbyn på exakta tider. Magen mätte 34cm och huvudet är långt nere och fixerat. Har gått upp 7 kg totalt vilket är hälften av tidigare graviditeters totala vikter i jämförelse (Filip 16kg och Hugo 14kg). blodvärdet hade ökat till 120, trotts att jag är sämst på att äta min dagliga tablett Niferex.
 
Nu väntar Hela Sverige Bakar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback