Bilar, stolar och mage!

Jag har sovit hela natten! Så skönt. I tisdags så testade vi att sätta in bebis-bilbarnstol. Vi har nu Britax-bilbarnstolar i tre dimensioner. Finns de hjärterum... Hehe :) jag klämde in mig där bak mellan Hugos stol och den där lilla. Det går! Vi får väl känna efter hur de känns framöver men jag vill inte ha en minibuss, John kan tänka sig en men isf. En stor. Större bil= mer diesel, svårare att parkera, dyrare skatt. Och säkert andra saker ;)

Tycker om min bil! Den känns rejäl, ändå rymlig och säker, går bekvämt och tar 0,7-0,8L /mil. Vi kör ganska mycke så de är bra om bilen drar lite trotts att sen ändå är ganska stor och tung.

Nog om det! Magen har sjunkit ner ytterligare. Jag känner mig nästan smal! Och lite less ;))


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Söt magen :)

2012-09-13 | 15:40:56
Bloggadress: http://liniz.blogg.se
Anneli säger:

Att köpa minibuss är bland de bästa vi gjort! så luftigt och rymligt i kupén! Extra sätena klickar vi fast när vi behöver, annars har vi bara en väldigt stor koffert. När man kör 100 km/h så drar den ca 0,9 . Lite mer i stadskörning men så är det ju med alla bilar. Och försäkringen på denna var billigare än mitsubitchin ;)

2012-09-13 | 18:33:53
Bloggadress: http://loveisretard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback