Fina ni.

Idag har jag känt mig trött och sliten och mest velat vara själv. Så skönt att bara få vara hemma med sin familj. Pojkarna ha varit hemma från förskolan och vi har mått gott. Har legat och durat i soffan och funderat över livet. Tänk så bra jag får ha det! världens finaste barn (inte partisk alls ;) ), en man som jag älskar och som älskar mig, ett barn påväg, ett hem som vi skapat tillsammans till vårt eget, finaste familj som alltid finns och ställer upp och alla älskade vänner. Jag skulle inte vilja byta med någon! Eller ha ändrat på något heller, allt sker av en mening. Jag känner mig så tillfreds med mitt liv och det är så skönt! Visst finns det alltid något att tillägga eller göra men det kommer de med.

Tack alla mina fina vänner för att ni finns. Jag känner mig rik! När dom man trodde fanns inte bryr sig längre så blir man lite besviken.. Men som sagt, man vet vilka som alltid står runt hörnet när man behöver dom! Nu är det bara fortsätta blicka framåt och se vad livet har att erbjuda. Våran lilla trea väntar vi på härnäst med spänning! 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Ska bli spännande å se va som gömmer sig i din fina mage <3

2012-09-06 | 18:32:14
Bloggadress: http://liniz.blogg.se
Hanna säger:

♥ ♥ ♥

2012-09-07 | 09:57:24
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback