Första BF

Idag har vi vår första BF. (Som jag själv inte alls räknar med) Eftersom jag hade en spiral och aldrig hann få tillbaka min mens innan liten flyttade in så var är de lite svårt att räkna ut när detta blev till! BM tog dagen vi tog spiralen och den 12 september blev Do Day! Men vi när vi själva räknade så blev BF den 19 september.

UL visade BF på 27 september. Samtidigt som jag bara önskar att de är kring den 19 som vi kommer få se vårat hjärta för första gången så får jag nog ändå vänta till slutet av september.. Men på max en månad så är ju väntan över trotts allt!


Kommentarer
Anette säger:

Herregud! De e nära nu...såå häftigt!

2012-09-12 | 17:46:17
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback