Kläder

Gravid. Jag har alltid älskat att få vara gravid. Känt mig vacker och så fin med magen. De är något speciellt med gravida kvinnor. ;) Men nu, nu är jag less.. Inte på magen precis, den kommer jag säkerligen sakna fastän jag gärna skulle vilja ha ut den lilla som finns på insidan.

De som är mindre kul nu är att jag snart inte har några kläder att ha. Underdelar främst! MammaByxa nummer 3 har sett dagens ljus en sista gång efter att jag skulle sätta mig i bilen och nu har jag kvar ett par svarta slitna byxor och ett par fula bruna som jag har som som nödbyxor när de verkligen krisar. Kanske inte så konstigt när vissa par är inne på rond 3 och använda dagligen under en lång period. Jag längtar efter att få fara och shoppa, inte bara småkläder utan även till mig själv! Ett par svarta höga jeans står högst upp på önskelistan :) inte länge kvar nu. Kanske inte ens behöver fara på shopping? Förhoppningsvis kanske jag fyndar i min egen garderob! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback