Kväller

Idag har vi varit hos mamma och umgåts med Lina, Susanne och småflickorna. En mysig dag som vi sedan avslutade hemma i badkaret, skönt att lägga sig nybadade!  Barnen är i så rolig ålder just nu. Var ålder har sin charm naturligtvis. Filip har så roliga uttryck och funderingar att hälften varit nog. Inte bara en gång som man får hålla sig för skratt för att han är så söt. Idag berättade han att hans "Bäst-fröken" kommit tillbaka till förskolan. Så roligt, svarade jag och undrade om han sagt att han gillar henne? Joo! svarade han, Du förstår mamma när jag var jätteliten så sa jag till henne Daadadadoda. Och det betyder Eva, jag tycker du är bäst-fröken!    sötungen min=)
 
Hugo han surrar konstant! varför? va gör du? och filosoferar! Och han är såå intresserad av bebisar. Stryker på dom och fnissar. Ska bli så spännande och se hur han ska agera när vi kommer hem med liten.
 
Nu ligger pojkarna och jag myser i soffan, ska beställa lite byxor åt Hugo. Märkte först nu att han också behöver lite kläder. Fick ett mail från H&M att dom hade 10% samt fri frakt så då ska jag passa på! Imorgon ska jag ha mysdag med Sarah och finKnuten! medan grabbsen är på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback