Snuviga barn och shopping

Tur att gubben kom hem tidigare än vanligt igår natt så vi kunde åka till stan ändå! Pojkarna är lite rossliga snoriga, precis som de ska vara såhär på hösten då alla barnen träffad på förskolan. Jag kommer ihåg hur kinkig jag var när pojkarna var mindre. Inte hälsa på förkylda osv. men lite hosta, krupp och snor är ju vardag såhär års. Visst behöver man inte utsätta småttingar i onödan. Men samtidigt så kan man ju bli smittad om man åker på stan eller ner på affären så är de meningen så är de! Lillbebis kommer vara ordentligt härdad med tanke på att henom har 2 dagis-syskon!

Har jag en supermysig dag på stan med Sarah och lillmannen. Gómat, lite shopping och fika. Mest mys! Vill så gärna köpa nå till liten men de får vänta så jag shoppade 3 tunikor till moi istället! Eller jag har visst shoppat till bebis, en Po.p vindfleece. Har hört att dom ska vara super! Så upp till bevis :)

Nu är vi i Sörstrand ska snart åka hem. Pojkarna kör och "jagar älg" med mormor i fåtöljen. Och jag ligger i soffan, ids vi verkligen åka hem?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback